Thursday, January 12, 2012

hikhikhik.....

♥ AwaK taK taHu yanG jantuNg saYa bErdEgup kENcaNg waLaUpowN hanYa tEngOk gaMbar awaK kaT mUka bUku..

♥ aWaK Tak tAhU yaNg saYa gEmbiRa taK tERkiRa aPabiLa aWaK "LikE" paDa sTaTus saYa aTaU aPa-aPa jEW LaH kaT mUka bUku saYa....

♥ AwaK taK tahU yanG saYa sEnyUm sOraNg-sOraNg maCaM daH aNgaU aPabiLa aWaK "koMeN" kaT sTaTus saYa,biaRpowN hanYa iKoN smiLey kEw aPa kaT mUka bUku saYa.

♥ aWaK taK tahU saYa saKiT hati pabiLa aDa oraNg laiN "komEN" aTaU "likE" sTaTus aWaK,aPa-aPa jew LaH kaT mUka bUkU awaK..

♥ awaK taK tahU saYa tEriNgin saNgat nak "koMeN" n "Like" sTaTus aWaK tApi saYa taKowT aWaK taK baGi rEspoNs.

♥ aWaK taK tahU saYa daH taK bOley naK mENghadap mUka aWaK tEruS sEbaB saYa saNgat maLu.

♥ aWaK taK taHU yanG saYa dEriTa aPabiLa dApaT taHu aWaK rUpaNya sUka paDa oRaNg LaiN...

♥ aWaK taK tahU yanG saYa saNgaT riNdU aKaN pErsaHaBataN kiTa,waLaUpOwN hanYa di aLaM maYa jEw,taNpa pErnaH bErSua mUka..

♥ DaN saYa raSa, aWaK taKaN tahU sEhiNggaLaH saYa sENdiRi bErhaDapaN dENgan aWaK uNtUk cEritakaN sEgaLanya.♥ 








6 comments:

Khairul D'Arena said...

wey..citer la sikit....nak tau gak ni..mana tau dapat makan nasi minyak cepat cepat..nyum~~~hahaha...

siti nur'syamila said...

hahaah nme fb dye sky light khai hahahha blh x cm 2 lalalalal....

Khairul D'Arena said...

cet...ngan aku pon nak berahsia bagai...takpe la....:(
tapi nama FB aku bukan tu la...hahaha...kalau ko tau pe nama FB aku yang pertama...hahahaha...
:P

siti nur'syamila said...

eleh dark arena an...hahhaha lau x silap r...kn kita jumpa kt kelab smbung ayat...uuaahuahahu....mgimbas kngan dhulu

Khairul D'Arena said...

ye ye ye,,,,dok arh...fb aku yang pertama nama yang aku gunakan adalah khairul espada..hehehehehe....

siti nur'syamila said...

hahahah...yelh 2...weii my lh no hp ang..leh cntact2